Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2016

Ont och lat

Av Neta - 25 oktober 2016 01:11

Har knappt gjort något idag, haft så ini bänken ont. Det är värre än den vanliga värken så jag funderar på om en nerv kommit i kläm. Kanske därför värken kryper neråt i armen. Har ju protes i armbågen och där är det som en knöl. Måste helt klart ta tag i det här när vi kommer hem om det inte går över.

Tog värktabletter natten som var och hade p.g.a det lite lång startsträcka i morse. Frukost först 11.30 Vaknade som vanligt av kl vid 9 men hade så ont att jag inte tog mig ur sängen. Lät fler piller verka först.
I morrn, eller idag om man ska vara noga ska jag vara uppe o klar vid 11 så vill inte ha en repris.

Eftersom frukosten blev så sen åt vi " lunch" sent och gjorde ingen riktig middag utan bara varma ost & skinkmackor vid 21-tiden då C kom från jobbet. Fick uront igen bara av att pensla bröden med smörolja och lägga på skinka och ost så nåt fel är det ju.
Tur jag fått helledigt i morgon, hoppas bara att jag fixar att få upp armen i duschen så jag kan tvätta håret. Man vill ju vara fräsch när man ska på äventyr.
J och barnen kommer i morgon kväll. Svärdottern jobbar. Har inte hört nåt från mamma än men hon kanske kommer m dom, vad vet jag.

Tog lite dunder nu med, väntar på att det ska ta.

Ja har inte så mkt mer och skriva om eftersom jag inte gjort annat än suttit i soffan, tittat på lite program jag missat och på Kockarna, Sofias änglar och programmet om hemtjänsten ikväll. Dan gick ju fort idag.

Ska ladda för min dag i morgon, som faktiskt redan är. Kent grattade först på facebook som han alltid gör så ordningen är god. ;-).

Få se om jag hinner blogga i morrn annars hörs vi från västkusten.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neta - Fredag 17 maj 04:42


Kl är 4 på morgonen. Jag vaknade av nånting och kan inte somna om. Undrar över himlen, den är kritvit som om det vore molnigt. Kan det var så att det kommer en mellandag? Tyckte jag bara såg solar på vädret. Annars är det skönt nu, jag älskar ju si...

Av Neta - Torsdag 16 maj 20:17

Kan ju varna för han som står och säljer vid svandammen i Uppsala. Jag tänkte swisha de 35kr jag handlat för men blev ombedd att betala med kort. Det är draget 80kr såg jag idag från Bärprinsen (utan prickar). Min kompis köpte jordgubbar för...

Av Neta - Onsdag 15 maj 22:46

Då tog jag min B-vitaminspruta idag och jag känner redan kl 22 att jag är piggare. Det där med B-vitaminbrist är ju en hel vetenskap. Tar ju dom eftersom jag är överviktsopererad, GBP en op som inte hjälpte mig ett dugg. Gick ner mer under året jag...

Av Neta - Tisdag 14 maj 22:47

Rätt nere nu. Är väl den stora vårdeppen. Ska det vara så omöjligt att bara få må bra, vara glad och slippa fundera över saker som blir typ *konstiga* Kanske är jag något bättre i fötterna, vi får väl se, men jag törs inte ta ut nåt i förskott. F...

Av Neta - Tisdag 14 maj 19:08


Kall avocadosoppa 1 lit vatten + fond eller kycklingbulj.tärn 2-3 mogna avocado beroende på strl 1 kn salladslök, finskuren 1 brk creme fraiche 1 msk torkad dill Salt & sv.peppar En doft cayenne om så önskas 100 g fetaost Servera med...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards