Mina ord och tankar

Alla inlägg den 14 november 2019

Av Neta - 14 november 2019 01:20

Leif fyllde år och vi bjöd ut honom på mat. Träffades i Enköping, jag var med i form av bank Haha!

Elle hade köpt tunna strumpor som han önskat sig. Jag köpte en triss julkalender, han gillar ju skraplotter. Plockade hop några flaskor med, en Uppsalaöl, en liten svart vinbärsskumppa och nån miniflaska från båten som var en naken tjej.
Hittade ett kul kort i gömmorna, 10 orsaker till att bilar är bättre än kvinnor. Det är det han läser här.

Stattshörnan var vi på, god mat och snabba att få ut maten. E och L åt oxfilé, jag fisk och C nåt grillspett. Blev lite glass efteråt med eftersom han inte fått nån tårta stackarn. Brorsan hans ska göra nån undersökning av magen i morrn och gick på diet idag.

När vi firat klart och skilts åt åkte tjejerna och jag till Maxi, C vill färga mitt hår så vi köpte nåt sånt och färg till ögonfransarna med då vi ändå håller på. Som tur var den rosa hårfärgen slut ;-) så blir nåt brunt.
Jag passade på att handla lite annat med, hur ofta kommer jag till ett Maxi liksom. Årets första amaryllis inhandlades också liksom en stående adventsstjärna till hallbyrån.
Hemma sent och innan allt var uppackat och inplockat var det midnatt. Ännu senare är det nu, så säger godnatt med en bild från torget i Enköping, eller Onebuying som L påstår att den heter på flygspråk. :-)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards