Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 20 november 2019

Danssverige har sorg

Av Neta - 20 november 2019 23:38

Wahlströms tidigare keybordist Tobbe Nyström har lämnat jordelivet. En populär musiker i ett av landets bästa band. Har väl dansat några mil förbi honom. Saknad av så många, både kollegor och dansare. Alla tänker vi så klart på hans nära och kära idag.
R.I.P Tobbe!

Precis så är det!

Väskan är packad och 7.10 kommer taxin. Sen bär det av till Göreborg och Kajskjul8. Ja först checkar vi in på Uperhouse och lunchar med deras berömda räkmacka. Fast i omvänd ordning. Lunch 13.30 och incheck 15. Sen visning av spa innan vi intar våra platser kl 18 för att avnjuta en 3-rätters och Arvingarnas jubileumsshow.
Fred ska vi gå på spa efter hotellfrukost och sen gå på Lisebergs julmarknad i lätta skurar, ska väl försöka få lite mat därinne också. Sen hem vid lunch på lörd eftersom C jobbar på sönd.
Jag ville flyga ner men det tyckte inte C, så nu ska vi åka tåg med rullstol, packning och byte i 08. Spännande och lite läskigt. Kommer iaf att utnyttja min färdtjänst för första gången, både här och i Götet.
Kl 6 ringer klockan, så nu ska jag försöka stänga de gröna och sova.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Neta - Fredag 17 maj 04:42


Kl är 4 på morgonen. Jag vaknade av nånting och kan inte somna om. Undrar över himlen, den är kritvit som om det vore molnigt. Kan det var så att det kommer en mellandag? Tyckte jag bara såg solar på vädret. Annars är det skönt nu, jag älskar ju si...

Av Neta - Torsdag 16 maj 20:17

Kan ju varna för han som står och säljer vid svandammen i Uppsala. Jag tänkte swisha de 35kr jag handlat för men blev ombedd att betala med kort. Det är draget 80kr såg jag idag från Bärprinsen (utan prickar). Min kompis köpte jordgubbar för...

Av Neta - Onsdag 15 maj 22:46

Då tog jag min B-vitaminspruta idag och jag känner redan kl 22 att jag är piggare. Det där med B-vitaminbrist är ju en hel vetenskap. Tar ju dom eftersom jag är överviktsopererad, GBP en op som inte hjälpte mig ett dugg. Gick ner mer under året jag...

Av Neta - Tisdag 14 maj 22:47

Rätt nere nu. Är väl den stora vårdeppen. Ska det vara så omöjligt att bara få må bra, vara glad och slippa fundera över saker som blir typ *konstiga* Kanske är jag något bättre i fötterna, vi får väl se, men jag törs inte ta ut nåt i förskott. F...

Av Neta - Tisdag 14 maj 19:08


Kall avocadosoppa 1 lit vatten + fond eller kycklingbulj.tärn 2-3 mogna avocado beroende på strl 1 kn salladslök, finskuren 1 brk creme fraiche 1 msk torkad dill Salt & sv.peppar En doft cayenne om så önskas 100 g fetaost Servera med...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards