Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 augusti 2019

Av Neta - 5 augusti 2019 00:02

Att stänga alltså, så van att skriva.

I fredags upptäckte jag alltså det här. På 3 ställen på mitt nya tak. Har inte haft det en månad ens. Måste ju vara nån som inte har alla hästar hemma som gör så. I morgon ska det polisanmälas.
Det konstiga är ju att jag känner ingen här just. Varit i konflikt med en person och han är ju misstänkt. Grannens 2 stolar hon hade på uteplatsen försvann samtidigt, det var ju hon och jag + en till om varandra ovetande som ringde störningsjouren en fred. Hämd? Stark misstanke om det iaf.
Vet inte om mitt fixande av uteplatsen sticker i ögonen på någon. Men är inte det min sak? Var och en gör väl som dom vill eller? Jag är pga mitt handikapp hemma mkt, bestämde mig därför att satsa lite pengar på att få det som jag vill. Det?drabbar? ju ingen annan. Taket skuggar en grannes plats till 8-9 på morgonen ungefär. Han är aldrig därute så kan inte tänka mig att han bryr sig och gör han det hade han väl sagt nåt? Iofs hälsar han inte men jag har hört att han kan prata. Haha!
Blev rätt knäckt av det här, dum som tar åt mig jag vet men det handlar ju om min egendom ändå.

Ja det förstörde min fred, sen var jag ensam hela lörd och deppade hop lite. Idag var C här, vi handlade först och sen kollade hon igenom mina mönster. Sysugen. Jag googlade på kul på symaskiner, kostar ca 1000 o laga min Husqvarna, Singern sålde jag till C kom inte ööverens med den alls, men hitta en Husqvarna för 1800. 800 till och jag får en ny med 5 årsgaranti. Enkel maskin, men 7 olika sömmar och 3 olika pressarfötter räcker gott för mig. Funderar men tror jag köper den, är ju van vid märket.

Blommorna levererar iaf, tur det.

När vi handlade idag köpte jag alla proteinbröd som fanns i korgen på Lidl. Sen fick jag spela tetris i frysen. Fick in dom iaf, fick packa om en påse hamburgerbröd och öppna glassförpackning och sprida ut lite ministrutar. Allt går om man vill.

Imorgon kommer en kompis från stan ut till lunch. Äter här sen ville hon bjuda på kondiset, det jag själv aldrig går till för jag tycker det är dyrt..... ja men hon får väl det då. Haha!
Nu ska jag iaf sova tror jag. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards