Mina ord och tankar

Alla inlägg den 22 december 2019

Av Neta - 22 december 2019 00:30

Dagen har gått i förberedelsernas tecken. 9 outfits har packats med julklappar och lite stämningshöjande saker att ha i hytten. Vi måste ju jula till lite.

Mot kvällningen kom Leif och Elle, tanken var att vi skulle gå ut och äta men dom kom lite sent så dom köpte med sig lite kinamat ist. Gott! Jag åt biff med bambuskott, den från vår thaivagn är så himla god. Nästan mysigare med och få sitta vid köksbordet och äta tillsammans med dom man gillar bäst.

Efter det så delade jag en fl prosecco med världens bästa X, som också såg till att tomten Alfred fick en ny lampa i sin mage och ska sättas ut i morgon.
Vi fikade med lite saffransostkaka och gjorde varsin spanish coffee, kan hända att den blev lite stark. Haha!

Som jag ser fram mot dom här dagarna nu, 4 dygn tillsammans. C var ju inte med ikväll, hon var och hälsade på sin lilla guddotter och lämnade en julklapp. När hon kom hem behövde hon packa så hon anslöt inte heller. L gick så småningom dit, sover bättre på Cs soffa än att trängas med E eller mig, lite väl intimt nu kanske. Haha! Nä skoja bara var ju madrass på golvet som gällde isf.

I morgon äter vi lite frunch tillsammans här allihop innan vi så småningom börjar rulla mot 08 och båten. Ni hänger så klart med via insta om ni vill.

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards