Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 januari 2020

Av Neta - 5 januari 2020 22:46

Över för den här gången och ingen vinter i sikte. Kom visserligen lite snö idag men det ligger nog inte kvar. Låter nog julsakerna vara till helgen ändå.

Idag har jag inte gjort så många knop, pratade med L i morse och han låter verkligen inte bra. Blir lite orolig med tanke på hans hjärthistorik. Men han skulle inte dansa i morgon iaf.
E är också hängig, båda dom börjar väl bli bättre iofs. C har problem med ryggen. Hon behöver nog en ny madrass i sin säng. Vi fick ju lära oss att man ska ha en säng som man upplever att man ligger i, inte på. Jag är bara lite småhostig nu och lite täppt och rosslig på morgonen innan man kommer igång.

Läst lite idag och tittat på farsen nu ikväll. Tyckte den var lite rörig. pratat med E och skrivit med C så nu är jag redo för sängen.
Ska försöka få sova lite bättre, har en förmåga att ha ett par sovpauser på morgonsidan.

Njut av morgondagen ni som ska igång med jobb och skola på tisd. Skönt att det blir lite vardag igen.

Kram och godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards