Mina ord och tankar

Alla inlägg den 6 januari 2020

Av Neta - 6 januari 2020 23:26

Jag har svårt för dom eller man kanske skulle kunna säga att jag är ambivalent. Det är ju bra att det kommer in pengar till forskningen men just konceptet gala kontra den sjukdomen. Dom kändisar som sitter där är ju på en Bindefeltfest med gratis mat och dricka. Ganska lika premiärer och annat som han sysslar med. Tror inte många av dom bryr sig i resten.

Jag miste min bror alldeles för tidigt, jag har en dotter som varit sjuk sen -94. Jag har jobbat aktivt i barncancerfonden i några år. Sett mer än dom flesta av er. Har varit månadsgivare länge och skänkte en rejäl slant när vi sålde huset. Stödjer också direkt sjuka barn på sjh eftersom jag också är månadsgivare till Ackis egen barnfond. Den som vårdar det friska hos cancersjuka barn. Det mina vänner är det viktigaste man kan göra för dom anser jag med min erfarenhet.

Haft tvättdag idag, kom på att om jag torkar underlakanet på strykbrädan kan jag tvätta 2 lakan på en gång. Visst är jag smart? Haha!
Planerat lite för Es födelsedag med X och C. Firas med lunch ute och fika m tårta hos henne på em, ev pizza på kvällen. Bra att veta för dig J.

Dagens middag när man inte orkar. Det är balsamico på osten. Tyvärr burkananas men hade bara apelsin o banan hemma, tyckte ananas passade bättre. Det gröna är kronärtskockor också från burk.

Nu har jag lagt mig och det är sovdags! Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards