Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 april 2021

Av Neta - 5 april 2021 22:41

Vaknade till det här i morse


Min första tanke gick till Leif och C att dom var hemma och slapp ut i detta. Att L ändå åkte alla dom milen fast han kom hem sent. Dom hade snö båda två dom med. Det hade dessutom blåst småjäklar på hemvägen och L va tvungen att köra gm Strängnäs pga en olycka vid stora bron.

Själv gick jag och la mig igen, blev väckt nån gång vid 4-5 av något som lät som hagel mot rutan i sovrummet. Somnade om efter en stund och det gjorde jag nu med.

Snön försvann dock till lunch, kom några flingor ikväll med men inget som la sig.

Elle kom in så vi åt frunch tillsammans, det kalla från påskmaten. Hon var här ända till ikväll så vi åt upp det varma också så småningom. Vi har varit trötta båda två så det enda nyttiga jag gjort är att hänga tvätt. Haft lite ont med.

Ska strax gå i säng men måste visa er den här gullisen


Så söt där han försöker hjälpa till. Haha!

Skönt att påsken är över, nu laddar vi för Valborg, eller Sista april som vi säger här.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards