Mina ord och tankar

Alla inlägg den 2 februari 2020

Av Neta - 2 februari 2020 11:01

Igår kidnappade vi Elle, C åkte och hämtade henne. Hon hade fått veta att hon skulle sova över nånstans, ha med sig öronproppar och 35kr. Haha!
Sen kom dom hit och vi hade lite mellomys. Köpte varsin snackbox med lökringar, chilicheese och mozarellasticks. Lite godis och ett rör chips vi knappt rörde sen. Rödlöksosten jag gjort glömde jag Haha!
Vi tyckte alla om Sonjas bidrag och blev lite ledsna när hon inte ens gick till 2a chansen. Dom andra bidragen minns jag knappt.
C som inte är 100 gick hem strax efter mello men E och jag höll ut en stund till. L ringde mig sent men det var egentligen E han var ute efter. Fast vi bubblade på en stund med. :-)

I morse vaknade jag av att E duschade, sen åt vi långfrukost tillsammans. C kom och skjutsade hem henne till jobb idag, det är doplördag i Bjkl.
Solen strålar från en blå himmel så funderar på åka ut och se om jag kommer åt lite blåbärsris nånstans. Så fint när det blommar på bar kvist.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards