Mina ord och tankar

Alla inlägg den 20 september 2023

Av Neta - 20 september 2023 00:10

Sov inte en minut efter 2 natten till idag. Somnade iofs om till 11-tiden sen, vaknade av smatter mot sovrumsfönstret. Sen har jag faktiskt hållit mig vaken.

Tänkte åka till affären men dels så blåste det så mkt, dels så kom det ett par rejäla skurar. Eftersom det inte var nåt livsviktigt så skippade jag det. Min kropp mår inte så bra av kombon regn och blåst.

Hängde en tvätt, började lägga i en ny men körde den inte.

Tidigt i morse så gjorde jag en beställning från Delitea på lite tunga saker, mjöl, konserver m.m Kom redan i kväll. Har börjat skriva upp när det tar slut, kollar även på nyheter. Hade köpt en biscoff och en påse chokladrån med så fick en kaka till kaffet ikväll. Nu kom ju mjöl och sirap så ska göra en ny äppelpaj.

Har inget matbröd heller så det kan bli scones till frukost i morgon. Annars blir det väl bara knäckebröd då. Tar mig kanske till affären i morgon.

Händer så mkt kul i helgen bl.a, skördemarknad i Wik. Sen nästa helg är det Mickelsmäss, vill dit men C vill inte ha dit mig trots att jag har beviljad riksfärdtjänst med scootern till henne. Är väl nåt annat där. Inte varit på en sån sen Elle var tre eller nåt. Helgen efter ska jag kanske på bröllop i 08. Beror på om jag kan lösa hemresan.

Åt rester av kasslerpastan. Inte ätit nåt mer sen. Men åt ett äpple och har ju fikat.

Kollat på del 2 av programmen av Astrid Lindgren. Viken människa hon var! Mkt mer än sagotant.

Nu regnar det igen hör jag! Så ska väl mysa ner mig i sängen. Ev lyssna lite på boken. Sövande ljud med regn.


Tips till helgen kanske!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards