Mina ord och tankar

Alla inlägg den 27 september 2023

Av Neta - 27 september 2023 18:55

Det har varit slött på uppdateringar. Delvis beror det på att jag inte har med mig paddan i sovrummet längre, sen händer det väl inte så himla mkt heller.
Just nu håller jag på att kolla upp om jag kan komma till Mickelsmäss på sönd. C bor ju där så hon drar mig men måste ju komma dit och hem. Hade kunnat åkt färdtjänst med scootern men fick inte svar i tid om dom skulle va hemma. Riksfärdtjänst måste beställas före.

Igår fick jag hastigt och lustigt en återbudstid på vc. Dom är ju inte nöjda med mina blodvärden så nu ska dom scanna av hela mig i Sabbatsberg men tydligen lång väntetid där. Blodvärdet ska tydligen va runt 150 jag har typ 80.

Tycker jag bara tvättar o diskar. Plockar undan o så. Kom på att jag inte bytt dukar sen i påskas. Blåsippor är kanske inte aktuellt nu. Haha! Hittade nån som är lite höstig iaf.
A har precis varit här med en karta ägg. Bara bruna, har inte hänt förut.

Åt rester på Chili con carne jag gjorde igår.

Vet att det här är världens sämsta bild, men ni får föreställa er hur fint det var med en knallgul måne. Den är här mellan stora björken och granarna typ 2 min runt midnatt så är ju inte alltid uppe. Igår var jag det.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och göra ingenting.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards