Mina ord och tankar

Direktlänk till inlägg 23 juli 2020

Förkylning på G

Av Neta - 23 juli 2020 16:24

Eller är det förstadiet på corona? Ja svårt att veta. Har lite feberkänsla och irritation i halsen, absolut inte ont. Hostar lite, Snorig på mornar och nyser väl ett par ggr om dan. Trött!
Ja inte vet jag men tror egentligen inte på corona. Vet att Gråbo blommar nu och att jag brukar reagera på den så nysningar skyller jag på det.
Tar det lugnt iaf och hoppas på det bästa, vill ju inte behöva ställa in Gotland.

Ni är några som frågar va det tagit åt L som inte ställer upp o följer med för Es skull. Att det inte är likt honom och det kan jag väl hålla med om. Jag har inget svar på det. Fråga honom ist.
Han har ingen dålig relation till tjejerna om nån nu trodde det. E o han hade ju en dag nyss och C sov ju där förrförra helgen. Det gör det ännu konstigare. Och synd om E så klart. Tjejerna törs nu inte fråga mer för han hade tydligen blivit, om inte arg så iaf irriterad.

Apropå Visby så upptäckte vi igår att vi bor närmare stan än vi trodde. Inte så nära att hon kan gå in men iaf.

Vi bor mittemot där det står badplats i sjön. L-formade byggnaden är hotellet. Stan börjar ju vid Trojarborgsgatan och muren börjar vid Nordrrgravar.
Börjat tänkt lite på vart vi vill åka och vad vi vill och framförallt vad som är tillgängligt för oss att se, vilka bad vi kan åka till o.s.v
Kul att planera iaf.

E var in och hjälpte mig lite på dan så jag fick vila, nu ska jag försöka hitta nåt att äta. Är ju varmkorvens dag så kanske blir ett par Bullens.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Neta - Fredag 17 maj 04:42


Kl är 4 på morgonen. Jag vaknade av nånting och kan inte somna om. Undrar över himlen, den är kritvit som om det vore molnigt. Kan det var så att det kommer en mellandag? Tyckte jag bara såg solar på vädret. Annars är det skönt nu, jag älskar ju si...

Av Neta - Torsdag 16 maj 20:17

Kan ju varna för han som står och säljer vid svandammen i Uppsala. Jag tänkte swisha de 35kr jag handlat för men blev ombedd att betala med kort. Det är draget 80kr såg jag idag från Bärprinsen (utan prickar). Min kompis köpte jordgubbar för...

Av Neta - Onsdag 15 maj 22:46

Då tog jag min B-vitaminspruta idag och jag känner redan kl 22 att jag är piggare. Det där med B-vitaminbrist är ju en hel vetenskap. Tar ju dom eftersom jag är överviktsopererad, GBP en op som inte hjälpte mig ett dugg. Gick ner mer under året jag...

Av Neta - Tisdag 14 maj 22:47

Rätt nere nu. Är väl den stora vårdeppen. Ska det vara så omöjligt att bara få må bra, vara glad och slippa fundera över saker som blir typ *konstiga* Kanske är jag något bättre i fötterna, vi får väl se, men jag törs inte ta ut nåt i förskott. F...

Av Neta - Tisdag 14 maj 19:08


Kall avocadosoppa 1 lit vatten + fond eller kycklingbulj.tärn 2-3 mogna avocado beroende på strl 1 kn salladslök, finskuren 1 brk creme fraiche 1 msk torkad dill Salt & sv.peppar En doft cayenne om så önskas 100 g fetaost Servera med...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards