Mina ord och tankar

Alla inlägg den 14 augusti 2021

Av Neta - 14 augusti 2021 23:54

Å det så det smattrar på fönsterblecket. Sniglarna jublar väl för har inte lagt nån Snigeleffekt i matarna. Ren slöhet.

Elle var betydligt piggare idag, igår kväll var hon nästan speedad, blev lite fundersam ett tag. Försökte dela min oro med hennes pappa men skrev på messenger och fast man ser att han läser så svarar han väldigt sällan då utan nån v senare när vi pratar i tfn kanske. Men huvudsaken är att han vet.

Fortsatt tvätta idag, jackan och en hood, separata sen en mörk maskin. Fixat till mig själv lite med, oönskad behåring och sånt.
Högen på bordet som ska packas blir allt större. Ska ju inte bli så varmt vilket är lite skönt faktiskt. Men iaf kortärmstemp och sol de flesta dar. Ska regna på onsd fm och vi är där 11.30, så hoppas det slutat då.

Ätit av den där tacofärsen för 3e dan, idag gjorde jag köttfärssås m oliver av den och kokade spagetti. Blev en matlåda också, så få se om jag äter den i morgon eller om jag fryser den då. Kokar sällan pasta nu, vet egentligen inte varför. Ovan som jag var blev den lite överkokt med. Gick ju iofs att äta men ändå.
Åt sent med så blev bara mat en gång idag. Men åt frukost 11. Kom på ikväll att jag inte har nåt pålägg, osten tog slut och jag hade tänkt åka till affären men inte kom ju jag ihåg det sen i alla bestyr.


Tog visst en bild på såsen. Hittade en liten söt burk kross tomater, som en halv vanlig jag hällde i + lite chilisås och en färsk tomat. Sen oliverna som var kvar. Saltade lite och tog i lite sv.peppar m kvarnen.

Har ett par maskiner till att fixa i morgon, få plagg så kör kortprogram på dom. Sen en vit 60 jag ska köra på må fm.
C ska hämta och byta min resväska i morgon, hoppas jag får den jag ska ha på månd på dan sen för då ska L och hon byta bil. Blir väl i Enköping.

Men nu ska jag krypa ner ordentligt i sängen och försöka sova.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards