Mina ord och tankar

Alla inlägg den 17 augusti 2021

Av Neta - 17 augusti 2021 01:08

Vi åker ett helt halvt dygn tidigare Haha! Men dom har ju lovat oväder med stora regnmängder här i morgon och i det vädret vill man ju inte ha en tid att passa. Så vi hyrde en villavagn på en camping nära färjan. Inte så himla dyrt och vi kommer ju förmodligen inte dit förrän sen em. Så blir ju i princip bara äta o sova. Färjan går vid 9 så blir ju en halvtidig morgon iaf.

Sen blir det en blåsig överfart. Men det är väl bara att sitta still och följa med i krängningarna. Antar att dom har stabilasitorer som Ålandsfärjorna har. Å den har vi åkt när det blåste 28 skm. Här va det senaste jag läste 10-12.
Har packat åt mig själv i nya väskan. Himla bra väska f.ö Nu ska jag packa lite praktiska saker i morgon som kaffe och annat, frukost m.m Och göra i ordning ryggan till båten med lite ät och drickbart. Bara frukt hittills, men vi tar med varsin macka och så köper vi kaffe där.
Lite orolig för E som har dålig balans. Tur hon kan hålla sig i rollatorn.
Fattar inte att vi äntligen är där nu, väntat och längtat hela sommaren.

Så nu ska jag sova! Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards