Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 augusti 2021

Av Neta - 25 augusti 2021 23:22

Som ni märkt tog jag semester från bloggen också. Prioriterat umgänge med tjejerna men uppdaterat på Fb och insta.
Vi hade planerat veckanrätt bra och hunnit det mesta.Började med en natti Nynäs innan Visby, Fridhem, Leva och Högklint. Fridhem med en vän till oss alla tre som jobbat här i kyrkan.
Träffade sen vänner både fred och lörd också. Men hann med Krusmynta och lite annat i närzon.
Sönd drog vi till Fårö hela dan. Vi var borta i 11 timmar.
Månd till Roma men det mesta var stängt då dom spelade in Superstars. Kanal 5.
Igår han vi med 2 fiskelägen, Ljugarn, Alderbo och Ekstakusten. Ekstavar nog den häftigaste upplevelsen när man väl kom dit. Trodde vi kört fel först.
Vi har haft sol och drygt 20 gr hela veckan. Tror vi är lite bruna faktiskt. Sett fantastiska solnedgångar varje kväll och haft en nästan religiös månupplevelse.
I morse var det grått då vi vaknade, höll oss i Visby och kom några stänk. Sol mitt på dan och vi kunde äta lunch på en uteservering vid hamnen. Mulnade på när vi stod i färjekön sen både sol och mulet på överfarten.
Tjejerna har shoppat järnet, jag inte så mkt. Vi har unnat oss restaurangmat och mysiga fik.
Regn i Nynäs som följde oss enda hem. Nu varnar dom för stora regnmängder i natt och i morgon. Vi provianterade för att klara ossnågra dar.

Nu tog jag en kopp te och en skivaGotlandslimpa till medicinerna och ska strax krypa ner i min egen säng. Sköna sängar i boendet men bara 80 cm. Ska rumla om i min egen i natt. Haha!


Alla bilder har inte kommit över till paddan än. Men kolla Fb och insta ni som följer mig där.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards