Mina ord och tankar

Alla inlägg den 2 juni 2022

Av Neta - 2 juni 2022 02:16

Har pratat 2 tim i telefonen med östgöten. Vi har inte pratat på jättelänge för han hade träffat en tjej, mem hon var visst inget bra så nu duger jag igen. Haha! Han har lite lustiga åsikter bara. Och en sån typ som tycker tjejer ska göra allt hemma, men det har jag haft nog av så jag har ju inte ens träffat honom. Men prata i luren går bra. Mer intresserad än så är jag inte.

Kollade på Filip o zFredrik tidigare, gick och hängde tvätt och när jag kommer in i rummet igen har det börjat ett nytt priogram. Står några killar som i duschkabiner, spritt språngande och en tjej går omkring med en annan och kollar in deras snoppar. Herregud vad är det för skit? Stängde av så klart, men kollade i tablån och då är det tydligen ett dejtingprogram. Dejtar dom nakna eller?
Skrev om det i vår familjegrupp och L såg tydligen programmet för han sa att det ska komma en svensk version. Ja sen ringde Micke ( frågade på pm först) och rätt som det var va kl 1.30

Haft en konstig människa från Dbd som kommenterar min blogg genom att skriva i frågespalten på hemsidan, bloggens alltså. Så löjligt självklara saker som hon *tipsat* om, kan inte ha alla hästar hemma. Blockade henne och hoppas jag gjorde rätt. Blir så trött på vissa

Fortf öm men värst när jag reser mig upp från sittande. Men går nog åt rätt håll iaf.

Tvättat några maskiner idag. Bl.a Elles vita säl som vi köpte i Rotebro när hon var några månader bara. Den skulle sen alltid med. Gosefilten, nappen och Sälen. Verkar vara bra kvalitet för den blir som ny efter varje tvätt. Blev lite snopen när den fanns kvar. Nu får den och hennes Nalle bo i min soffa.

Ösregnar ute, hörs i badrummet hur det rinner och skvalar, blött på plattorna med.




Idag tog dom bort plattor och återställde efter Es garage. Hoppas dom lägger dit gräs också.

Men nu måste jag nog sova! Blir ju ljust snart Haha!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards