Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 februari 2023

Av Neta - 4 februari 2023 01:33

Fan va tråkigt det är att vara själv på helgkvällarna. Messade Annika men hon hade en kompis hos sig, o såg på Fb att Ma var sjuk. Men att kolla på ?På Spåret? med någon, bolla funderingar över var dom är. Käka nåt mysigt. Lika med mello nu, man tittar ju ändå. Men så jäkla trist att göra det själv. Samtidigt vill man ju inte göra det med vem som helst. Vill göra det med nån jag känner å helst här.

I morgon hade jag allra helst åkt till Öret på P-H men kollade va det skulle kosta i bensin, över 600 för t.o.r sen inträde o fika på det. Säkert nån hamburgare på hemvägen med. Det tickar på.

Borde fixa klart, inför städ på tisd. Men idag orkade jag inte. Hade svårt att ta mig ur sängen i morse med, var så trött. Dom små blå ni vet.




Nån hade lagt ut den här bilden idag, va tvungen att fråga om jag fick låna den. Gotland i maj-juni.


Gjorde lasangette idag. Nån hade gjort det på twitter och jag blev sugen, kom på att jag hade en Knorr. Gjorde i en form från Lidl och den visade sig vara perfekt. Hade köpt riven ost och den blev lite konstig, den smälte liksom inte. Gott blev det iaf med vitlöksbröd till och jag har 3 måltider till.

Nu aka jag iaf sova!





Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards