Mina ord och tankar

Alla inlägg den 14 februari 2023

Av Neta - 14 februari 2023 01:04

Blir ingen influenser av mig. Krav på foton på alla recept jag ska lägga ut och det har jag inte. Möten med jämna mellanrum i 08 blir ju också svårt. Lite andra småkrav också som jag bara inte gillar, hur man ska ange mått och vikt t.ex
Tror jag skiter i det och gör som jag brukar. Ni har ju varit nöjda med det med. Idag la jag ju ut recept på egna kryddblandningar t.ex ungefär hälften av det jag har i den vägen men det som var mest relevant tänker jag.

Är en tung period nu, för ett år sen låg ju E på intensiven och alla uppdateringar jag gjorde på Fb kommer som minnen. Hur vi kämpade. Hur honnkämpade. Är fortf så himla tacksam över att L kunde vara här då. Annars hade jag ju inte kunnat åka upp så ofta. Hur vi kunde äta tillsammans och att han fanns här även om han då bodde inne hos E och tillsammans med son och sonhustru fixade och donade där inne. Hur vi alla sen kunde tömma och ta reda på sakerna då hon dog. Jag hade lite svårt att gå in i hennes lägenhet först men så småningom när det var nån annan där också gick det bättre.

Skickade varsin ros till dom igår som skulle kommit i morgon men tydligen kommit idag. Interflora skickade mail om sms-rosor som dom sen får hämta ut i en interflorabutik. Kul idé tänkte jag som ju inte träffar någon av dom i morgon. Ingen billig ros så hoppas det är minst 50 cm.

Gör inte så mkt på dagarna, småplockar försöker hålla undan så gott det går med benet. Men den här veckan blir en kul vecka. L kommer på onsd och på torsd ska vi ha en heldag med C som då fyller 30. Mer om det på torsd kväll. På lörd är det kalas m tjocka släkten och lite av hennes vänner ute hos dom på dan. L blir ju kvar över det.

Alla hjärtans dag är ju nåt vi alltid firat, dels hela familjen när vi bodde ihop men sen skilsmässan jag och tjejerna iaf. Förra året blev ju lite konstigt med E däruppe men från i år blir nog det också en ensam dag för mig som Valborg och nyår blivit.

Tur man kan ha kontakt med vänner via medier iaf.

Men jag önskar så klart mina läsare här också en fin Alla hjärtans dag.


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards