Mina ord och tankar

Alla inlägg den 3 juni 2023

Av Neta - 3 juni 2023 22:53

Mr X kom på fm och hjälpte mig lite. Vi hade också lite förberedelser att göra innan vi for till festen. Hämtade pkt på Hk på vägen. Kan inte köra scootern just nu.

C hade förberett sina grannar i god tid. Alla respekterade det utom en som byggde staket under tiden vi var där. Deras närmaste granne dessutom.

Vi familjen och Ms föräldrar var där + lite kompisar. Det som var kul var att en gammal kompis från gymnasiet kom. Hennes mamma hade kört dit henne och henne känner jag med så vi lurade dit henne. Hon skulle annars ha väntat på sin dotter i bilen.
Så kul att träffas. God sallad hade hon gjort med och en massa fikabröd. Sangria som vi fick när vi kom.

Åkte hem med Mi o Ma. Och sen har jag inte gjort så många knop. Haft en mitella på mig idag och det var rätt skönt.


Så här glad är man när man är klar med utbildningen. Haha! Hon var så fin idag.

Nu ska jag ta mig en macka och sen gå i säng.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards