Mina ord och tankar

Alla inlägg den 8 juni 2023

Av Neta - 8 juni 2023 00:50

Så länge jag inte lyfter armen över axelhöjd eller bär saker som väger mer än nåt hekto känns det rätt bra. Stelt men inte jättemkt värk. Drar lite i en halsmuskel men inget där som direkt värker.

Har dock en förmåga att sova med armen under kudden som jag ligger på, så på mornarna har jag värk. I morse så ledsnade jag och ringde Vc. Manfår ju knappa in sitt nr, och det gjorde jag 7.42 men ändå ringde dom inte upp förns vid lunch och då var akuttiderna slut. Blev nästan arg. På akuten tar dom inte emot min åkomma och där dom gör det på en mindre akut på ett annat sjukhus har jag så dålig erfarenhet av att jag inte ens vill åka dit.
C erbjöd sig åka dit med mig, vore bättre att hon erbjöd lite hjälp här. Provade på scootern idag igen men blir som fel vinkel på den onda armen. Gör ont och har ju ingen kraft. Törs inte!

Så less på att inte kunna ta mig ens till affären. Nu ska det dessutom bli lite väderomslag och det brukar jag känna av.

Idag har jag inte varit ut ens. Åt rester. Hon som ska börja städa här från veteranpoolen hörde av sig, hon kommer på måndag. Få se hur det blir.

Nu ska jag iaf försöka sova, på rygg. Fast vänder mig i sömnen sen. Haha!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards