Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 juni 2023

Av Neta - 12 juni 2023 23:42

Å vissa händer flera saker. Sköt fram väckningstiden 2 ggr i morse. Va så trött men sov dåligt. Gick till slut upp strax efter 10. Frukost och förbereda för städ. Ny stjärna idag.

En tjej i min ålder som är från Vendel som inte är så långt härifrån. Jättebra var hon och vi klickade bra.,
När hon gått gjorde jag lite mat, har suttit ute på baksidan så länge det varit skugga idag. Annika kom och hjälpte mig vattna.

Christine kom efter jobbet och vi åkte in till Willys så jag skulle få handla lite. Typ allt dagligt som ost, bordssmör, honung, frukt och bröd var nästan slut. Dom hade billig lax i ojämna bitar, 2x400 g för en hundring, kycklingfärs 79.90 och picnicbog. Den senare var dock tvärslut. Första dan på veckan och på em är det slut. Synd för den skulle kosta 69.90 och hade ju varit bra att ha till midsommar. Om jag nu törs grilla om jag blir själv. Vet inte det än.
C och M ska fira med Ms föräldrar och en massa kompisar i deras stuga i Tierp. L vet jag inte, frågat men fick ett vagt svar. Det är iaf ingen dans.

Vi hade ju en midsommar förra året som jag gärna skulle se en repris på men det funkar ju inte då. Sen kan ju vädret ställa till det. Matjes o jordgubbar får jag väl till iaf sen får vi se.
Köpte några stycken svenska färskpotatisar idag så ska ha provsmak endera dan.

När vi handlat tog vi ett varv i stan, köpte en glass och for sen hit. Hon hjälpte mig lite med att återställa saker jag flyttat på. Provade lite kläder jag ratat, fick det ena laxpaketet som tack för hjälpen sen for hon hem.

Jag har kvar lite kläder att ta reda på och en maskin handdukar m.m att hänga.

Sen den eviga jakten på sömn igen.


Tog in en kvist av dvärgsyrénen för att få lite sommardoft inne.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards