Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 december 2020

Av Neta - 16 december 2020 01:47

Äntligen är jullådorna borta från vardagsrummet, Elle var här och hjälpte mig idag. Desto mer grejer är det nu i klädkammaren eftersom ingen av oss klarar av att lyfta ut dom i förrådet. Dammsugaren står framme men får försöka få in den i städskåpet.
Letat som en galning efter en liten trägran också till ljusfatet jag ska göra i ordning, har 4 små pyttetomtar som jag hade tänkt skulle "dansa" runt den. Elle köpte "snö" åt mig häromdan så ska fixa det i morgon hade jag tänkt. Men tydligen utan gran. Den ska ligga i en skokartong jag har en massa krukprydnader och band i. Men nu var den inte där.
Städade lite i ljusmanchettlådan också, fixade till alla som tappat nån blomma eller nån liten kotte. Man får ju vara lite rädd om dom man har, för det säljs ju knappt ljusmanchetter längre.


Fick den här av C på em, humor för systembolagets anställda Haha!


En paljettstjärna hade rymt, så vi pyntade kaffeburken lite.....

Ja men skönt att det är färdigpyntat iaf. I morgon ska jag damma för har städ på torsd och tror inte hon vill damma det här Haha! Då får hon nog jobba över.


Jag tar vippan och kör lite.

Vi gjorde ugnsrotfrukter och högrevsburgare i ugnen, hamburgarna blev jättebra så saftiga och fina.



Vi har verkligen gjort skäl för grötsaltet idag. Så nu hoppas jag få sova gott och länge.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards