Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 december 2020

Av Neta - 25 december 2020 01:15

Som slutade i stor besvikelse. Men vi samlades på fm allihop. C kom först så vi åt tomtegröt och skinkmacka med färsk ananas.


Jag hade suttit och rensat ananasen vartefter E skivade den på skärmaskinen. Hon skar även skinkan på den.

L kom efter en stund men tog bara en skinkmacka och kaffe.
Jag fick nästan en chock, han hade köpt blommor och choklad. Var övertygad om att nån av tjejerna beordrat för så har det varit på bröllosdagar t.ex men det hävdade dom att dom inte gjort.


Tulpaner minsann. Jag blev allt lite glad.


Duken jag hittade på tradera passade perfekt på mitt lilla matbord.
Så glad att jag hittade den. Nu vet jag vilka mått jag ska kolla efter. Fint blev det också med ljusfatet.

Inte tagit en enda matbild idag. Men åt det kalla vid 14.30 med TVn på, Så såg början av Kalle från matbordet.
Blivit mkt TV, blir ju så en sån här kväll. Åt middag rätt sent och apelsinris ännu senare.

Har ju också sett fram mot den här helgen mest för att C skulle vara här. Hon är trött och utarbetad, sov nästan hela dan. Va ju vaken vid måltiderna och hjälpte mig en del, men hon var så trött. Hon jobbar jättemycket.
Och på kvällen gick luften ur henne, störd av oss som umgicks så hon åkte hem. Jag blev så ledsen, så trött på att vara ensam. Men hon behövde nog det. L sover ju hos Elle, så nu ligger jag här själv iaf.

Alla var nöjda med sina julklappar iaf, vi hade ju köpt en TV ihop åt E en smart tv 32", , den hon har är gammal och bara 19". 
Jag fick det jag önskade mig, en speciell matta till badrummet, 2 lyktor och glas från Ikea, handukar i en jeansblå färg, gelésockar. Mysigt med julklappar.

Så nu ska jag sova iaf.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards