Mina ord och tankar

Alla inlägg den 20 december 2020

Av Neta - 20 december 2020 01:52

Ja den lilla jag ska ha på ljusfatet alltså. Ljushållarna visade sig passa bäst för kronljus och hade bara tre kvar. Hoppas jag kan få tag på fler. Annars får jag väl ha ett blockljus på den andra sidan.
Det blev ganska tungt fast jag försökte att inte ha för mkt kross på, men är väl bra att det blir stadigt också.



Skinkburken är också lokaliserad och diskas just nu. Det är däremot inte min vattenflaska som försvann i onsdags. Satt i soffan, tog med mig den på toan för jag skulle fylla den. Gjorde väl lite småsaker efter toan så saknade inte flaskan förrän efter en stund. Gick för att hämta den på toan, inte där. Letade där jag varit, fanns ingenstans.
Nåja skulle ju ha städ i torsdags och tänkte att har den ramlat och rullat under nånting så hittar ju Maria den då, men nej det gjorde hon inte.
Är inte 100 på om jag verkligen fyllde den så ska bli kul och se vart den dyker upp. Haha! Skumt är det iaf.

I morrn börjar vi så smått med maten Elle och jag. Gjorde nyss ett körschema där vi gör några saker i taget. Tänker göra saffranssillen i morgon iaf, och den japanska knäcken. Kokar kanske revbenen med men glacerar dom först den 23e. Måste tänka mig för, det är nämligen inte speciellt mkt plats i frysen. Vi får väl äta skrymmande saker de närmaste dagarna Haha!

Idag åt vi pizza, C kom och bar ut lådor och klippte mig, så hon köpte på vägen. Jag åt en utan tomatsås med skinka, köttfärs, champinjoner, lök o vitlök på. Så god och halva kvar till lunch i morrn.
Skönt att komma in i klädkammaren igen också.

Men nu är detvredan i morgon så ska släcka och krypa ner nu. Drömma att jag kramar nåt annat än kudden. Haha!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards