Mina ord och tankar

Alla inlägg den 8 mars 2020

Av Neta - 8 mars 2020 11:21

Jag trodde på Viktor men det blev ju en flopp. Mammorna trodde jag inte på. Men låten är ju bra. Nu kan ju Lundvik delta o vinna nästa år då så kan dom hålla på ge den där fågeln till varann. Haha!
Nej skämt åsido, tror han var både stolt och rörd, han hade ju handplockat dom till sitt nummer. Å vilken grej för tjejerna att få åka som Sveriges representanter två år i rad.

C kom till mig så jag slapp titta ensam. Hon köpte med sig en landgång till mig och en pizzabit till sig. Så jag pimpade till pot.salladen med lite grovt rivet äpple, kapris och syltlök. Blev rätt bra!

Idag är det ingen sol än iaf. Ligger kvar i sängen och ska strax gå upp och frukostera. Kokade några ägg och la i kylen igår så blir ägg o kaviarmacka idag. Sen har jag blodapelsinjuice. Helgfrukost får man väl lyxa till lite.

Ska fixa lite vid skrivbordet idag. Både städ och lite rens med. Blir ju visning snart och då får man väl tänka sig för lite på vad som ligger framme. Annars är väl inget direkt planerat. Dagen går nog ändå!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards