Mina ord och tankar

Alla inlägg den 31 mars 2020

Av Neta - 31 mars 2020 23:20

L skulle ta med kärran och så får han ta alla lösa saker på uteplatsen, soffan, bord och stolar samt bänkarna. Några kartonger har vi fyllt med krukor också.
Sen fyller han upp med grejer från förrådet så mkt som får plats.

Tog in pelargonerna idag, få se hur många som överlevt. Dom får dock vara kvar här så länge har inte ens ansat och klippt dom än. Var riktigt skönt där på uteplatsen idag, tog en fika därute. Så tänker att en stol och ett litet hopfällbart bord får vara kvar där så länge. Så jag kan sätta mig där fina dagar. Lär ju vara lite bökigt inne.
Haft ont som 17 idag efter allt bök och då vet jag vad jag har framför mig....

C har fått jobb på Systemet i Skutskär. Som timvikarie först men är iaf garanterad ett visst antal timmar i veckan. Sen får hon väl jobba hela sommaren när dom andra har semester. Tur vi ska till Gotland så sent. Sen får vi hoppas hon gjort sig oumbärlig då så hon får fortsätta. Haha!
Hon skulle ju hjälpa mig packa, hoppas hon kan det. Hon ska ju inte få jobba alla dar. Men hon börjar redan på torsd och ska väl få nån typ av utbildning. Så himla skönt för henne.


Skrattade gott då jag såg den här bonaden idag. C frågade direkt om jag kunde göra en till henne. Stämmer rätt bra in på oss båda. Måste se om jag kan få tag på ett mönster.

Vi åt en lättlunch idag så nu ikväll gjorde jag en omelett med skivade kronärtskockshjärtan och 3 skivor hamburgerost i. Tomater och kapris till. Mätt blev jag iaf.

Tvättat och kört en diskmaskin idag med, ibland hinner man mkt. Men nu mot bingen, tidig start i morgon hotade han med. Haha! Vet ju att han också är rätt morgontrött så blir nog inte vid 6 iaf. Men vi ska vara i stan 12 och då hinna lasta först. Tar ju längre tid in med släp också.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards