Mina ord och tankar

Alla inlägg den 20 mars 2020

Av Neta - 20 mars 2020 00:16

Igår ringde C och ville åka till Hemlingby. Hon hade tänkt göra annat men fick reda på att kikhosteprovet var positivt och blev så sur då dom gjorde fel på det för nån månad sen så hon fick ta om det. Hon hade alltså kunnat haft besked för länge sen. Förmodligen är det väl det vi haft alla 4. E tog prov idag, jag tänker avvakta det. Vi har ju hostat mer eller mindre i 8-10 veckor nu.

Vi började iaf med att äta på Max, jag tog lökringar och mozarellasticks ist för pommes. Min kycklingburgare var också gigantisk. Kunde inte ens äta hela. Men allt det gjorde att jag dumpade, nåt jag inte gjort på år. Blev urtrött efter det så blev så att jag satt kvar i bilen. C gjorde några ärenden på apotek och i djuraffären. Hade tänkt passa på att köpa flyttkartonger och silkespapperpå Rusta. Nu var C snäll och köpte det ist. Blev lite krångligt då hon skulle ha in 40 kartonger i bilen men det gick till slut. Sen kom vi på att vid Furuvik, inte vid parken utan vid hotellet borde man kunna se sälar.



Men när vi väl kom dit började det skymma så vi gick aldrig ner. Men den restaurangen, Furuviks brygga ska få sig ett besök, attans va fint det ligger med uteservering på bryggan. Ni ser ett par lysande stolpar där till vä Haha!
Önskade mig genast en Mors Dagsmiddag där. Blev däremot inte imponerad av de havsnära stugorna. Varken placering eller området. Fula hus jag vet är svindyra. Hoppas dock kunna åka till parken i början av juli då Tomas Ledin är där.



Hittade stolarna jag ska ha på framsidan i Bjkl. Gungiga och stapelbara. Inte så blodigt pris heller.

Måste tipsa er tjejer om den här.

Har man stor byst är den här bra. Köpte just en röd och ni vet när man känner direkt hur bra den sitter. Polstrade axelband som var ursköna. Beställde direkt en blå och en vit också. Så himla skön! 399kr



Min minisyren lever. Va lite orolig att den skulle frysa bort i krukan men det har den inte gjort. I Bjkl kan jag gräva ner den.

Varit soligt och nästan 10 gr här idag. Men snålblåst på min baksida. Gick inte att sitta där. Man fick söka lä på andra ställen.

Med minskade gäster på matställen börjar fler och fler erbjuda avhämtning, men inte nog med det. Såg hela tre ställen i 08 som skickade med en toarulle så här i hamstringstider också. Vilket genialt drag! Haha!

Men nu är det sovdags.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards