Mina ord och tankar

Alla inlägg den 22 december 2022

Av Neta - 22 december 2022 02:18

Hittelön för den. Nu är iaf tomtarna utställda. Julklapparna är inslagna och golvljusstaken har fått röda ljushållare. Är det mindre kaos då? Nej inte alls. Kartonger till slingor, ljusstakar och annat större pynt fick inte plats i den nu nästan tömda jullådan. Allt i granen är inte uppe men framme. Syns precis på granen var jag suttit o klätt den, omfördelning behövs. Snögubbarna är upphittade.

L kommer i morgon fm och sen ska vi orka in och handla. På fred ska det fixas mat. Sen uppesittarkväll med C och M.

Men jag måste verkligen sätta mig så fort jag gjort nåt. Piper och rosslar i rören och jag tappar liksom andan. Aldrig varit med om nåt liknande, så otäck känsla. Hostan har iaf avtagit markant och näsan droppar inte längre. Benet sköter sig hyfsat, (med blå piller) får väl se effter rullstolsåkande i morgon.

Klockan är jättemkt och alarmet ställt på 8. Måste nog sova nu.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards