Mina ord och tankar

Alla inlägg den 10 juli 2022

Av Neta - 10 juli 2022 23:42

Iaf mesta tiden. Inte så varmt heller. Kom nån liten skur vid 16-tiden och det var väl så plattorna blev våta men inte mkt mer.

Av Neta - 10 juli 2022 01:26

Satt bara ute nån timme idag. Blåste för mkt så gick in. Klarat oss från regn men det har tidvis sett mörkt ut.
Småplockat lite, kört nån maskin. Dammsugit mattan vid soffan.

Tog ju fram kyckling och la i marinad igår så det fick ligga i den över natten. Fick ju tzatziki över och tänkte att det blir ju gott ihop. Körde den i ugnen idag och fick för mig att göra en sockerkaka med kardemumma i. Ugnen skulle ju ändå på.


Meeen, det där är ju inte tzatziki! Nä just det. Kom ju inte min virriga hjärna ihåg, så jag gjorde bea med extra dragon i. Gott som 17 och eftersom jag körde 700 g kyckling blev det 2 matlådor med ris och sås, lunch i morgon och en påse med bara kyckling i frysen. 5 port.

Kaffe och kardemummasockerkaka smakade bra efter maten.

Men nu måste jag komma på nåt jag kan äta tzatziki till i morgon kväll. Kan bli räkor kanske.

Haft lite fix på mig själv med, ansiktsmask och tagit bort oönskat hår här o var. Ryckt hårstrån med.

I morgon har jag väl lite tvätt att plocka in. Men innan dess ska jag sova!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards