Mina ord och tankar

Alla inlägg den 9 mars 2023

Av Neta - 9 mars 2023 01:41

Den här veckan är det bara idag som det inte hänt nånting, må o tisd skrev jag ju om igår. I morgon kommer sonen och ska byta en hylla. Fred ska jag träffa Annika, sen är veckan slut. Har ju sagt att jag ska kolla på finalen till mello så gör väl det på lö då. Själv antar jag.

Idag har jag tvättat lite och hängt det. Gjorde en lyxigare variant av äggifralla


Lite skinka och tomat i ägget, en ostskiva på innan jag vände och det jag skar bort. Den gick sönder så äggsmeten rann ut lite. Sett det där på Fb och ville prova. Funkar ju, och gott var det.

Vi fick ju en del snö i natt och idag. Säkert nån dm iaf. Riktigt vintrigt ute igen. Men det blir ju bra mkt ljusare inne med. I morgon ska vi visst få se solen också.


Blåbärsriset är det enda som påminner om vår just nu iaf. Nej förresten jag köpte biljetter till trädgårdsmässan idag. Det är också ett vårtecken. C och jag ska åka och ev nån mer. Vore ju bra om man kunde fylla bilen. Vi var ju i fjol också bara 2 v efter Es död men då hade vi ju levt i sjukhusbubblan så länge att vi kände att vi behövde göra nåt kul. Då kände vi oss som tanterna från landet när vi åt vår medhavda sallad och drack vatten när nästan alla satt och drack vin. Haha! Hade glas o grejer med sig, nån hade en duk med. Picknick de luxe gäller tydligen där. Får väl leta efter nåt alkoholfritt i nån fin flaska.

Men nu blev det nog sovdags. Ska bara först?.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards