Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 november 2021

Av Neta - 4 november 2021 23:41

Med undantag för nån timmes lite ljusare himmel.
Plockade lite på fm, höll på glömma bort att äta frukost. Körde en 60 gr samtidigt men orkade inte hänga förrän nu ikväll. Plockade i en mörk maskin med underlakan och handdukar till i morgon. Kör igång den om jag behöver upp runt 7 annars när jag vaknar. Njuter fortfarande av att kunna tvätta själv. Tänkte försöka bädda rent i morgon med.

Tantfika idag men fortf bara Linnea och Sonja. Så Elle förstås, det är hon som bär in o ut. Jag har ju svårt att hålla i nånting när jag går. Men en trevlig stund, jag visade min nya adventstavla och Sonja blev väldigt förtjust i den. Elle erbjöd sig att dom kunde åka dit till Fullerö tillsammans så vi får väl se om det blir så.
Sen började vi prata om julpynt och jag visade bilder på hur jag gjorde runt mitt pepparkakshus av plast i fjol. Tyckte inte jag pyntade så mkt men det insåg jag ju att det gjorde jag ju visst Haha! Även om det bara var i vardagsrummet.

Vi pratade lite dans, Sonja har ju varit ute mycket hon med. Hon ska åka Cinderella 1 dec med pro härifrån. Lät ju kul.

Ja tiden går ju snabbt när man har trevligt. Elle blev kvar och vi orkade inte laga mat nån av oss så beställde från Zurafa.


Jag tog en kycklingpasta, inte så god som oxfilépastan men jag blev mätt iaf. Tror inte att jag köper den igen.
Hon gick in så småningom. Och jag slötittade lite på burken samtidigt som jag gjorde lite annat.

Nu ska jag läsa ett par sidor och sen sova.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards