Mina ord och tankar

Alla inlägg den 30 november 2021

Av Neta - 30 november 2021 00:19

Haft ont idag så blev en vilodag. Småfixat ändå plockat i och kört en disk och gjort sånt jag kan sitta och göra.
Stekte 2 av dom goda korvarna från scan till middag och åt med det sista av potatisgratängen. Lunch glömde jag men åt frukost vid 10 så var väl inte hungrig.

Elle var in en sväng på em och nu ikväll kom hon och Leif in. Visste knappt att han skulle komma men ska ju till F16 i morgon.
Därute har nån drogpåverkad forcerat grindarna vid 18-tiden idag, så vakterna fick helt plötsligt skarpt läge.

Vi åt lite gröt och fikade. Leif tog med sig min Domherreljusstake, trodde sig kunna fixa den. Hade sett sånna glödlampor nånstans. Hoppas kan man ju iaf och att han isf gör det till den här julen. Haha!



Älskar den här ljusstaken. Köpte ett set så har en liten krans och en värmeljusstake i samma.


Så även om han inte kan fixa den ska den sparas, får väl ha den till prydnad bara.


Tog en gruppbild på snögubbarna idag. Nallen som sitter här på skåpet är Min Stora Dags nalle.

Men nu ska jag sova, ska åka in och ta min trea i morgon. Tänkte åka varsitt varv på Dollar och Maxi med.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards