Mina ord och tankar

Alla inlägg den 13 november 2021

Av Neta - 13 november 2021 15:02

Ja det gör jag, borde åka till affären men det är 3 gr. Får ju så jä-a ont. Sitta still på en scooter och köra ca 5 km/tim är ju skogsstigar och cykelväg dit. Tror jag får avstå.

Precis fyllt en minismörgåstårta till ikväll, håller på tina räkorna till den med. Ska väl äta nåt mer snart men inte än. Har rester av både soppan och ravioli så få se vad jag tar. Svälter iaf inte idag.
Tog ett glas rödvin igår och lät glaset stå, flaskan står här på golvet med. Tränar ju på att dricka lite när jag är själv på helgerna men tar bara ett glas. Sitter djupt det där att man inte ska göra det själv. Igår värmde jag några minipiroger med spenat o feta. Ikväll blir det smörgåstårta eller snarare en bakelse, eller räkbomb kanske. Haha! Kokade inget ägg, tänker att jag tar mer räkor ist.

Borde vika in lakan men fingrarna är inte riktigt med idag. Funderar på sätta på mig vantar ett tag så det funkar med räkskalning sen. Lakanen ligger inte i vägen för nån. Precis kört den mörka jag skulle kört igår. Den måste hängas den med.

Satt mig här för att ta en kaffe, men kaffet kom aldrig i koppen Haha! Ska åtgärda det nu och läsa några sidor.



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards