Mina ord och tankar

Alla inlägg den 9 november 2021

Av Neta - 9 november 2021 22:15

Så klart! Var väl ingen som trodde det skulle ligga kvar. Men lite mysigt var det ju. Blir inte så svart på min baksida. Funderar på om jag ska ha nån mer belysning i slänten åt Elles håll. För att jag vill ha lite ljust vid hela mitt golv. Såg några roliga polkastänger på Eko. Men det kanske blir för mkt med. Alt är ju att köpa fler träd men dom va rätt dyra. Vi får väl se.


Packade upp sakerna från Delitea. Klarade inget mer sen. Men nu har jag lite att ta till på helvetesdagarna igen. Ravioli, fiskbullar, bullens, färdig stuvning till varma mackor, lite till plocktallrikar, mjöl m.m till julbak, ananas, diskglans, te m.m
Så skönt att få hem det gratis dessutom till billigare pris än vårt Hemköp. Beställer en gång i kvartalet och mest det som är tungt att få hem. Har ju mat även i frysen så klart så det här är mest för dom dåliga dagarna. Ska köpa grytbitar av fläsk och göra lite kinagryta med ananas i. Bra att ha i frysen sen.

Elle var i Gottsunda och tog sin trea idag. Passade på att träffa sin kontaktperson. Dom hade käkat lunch och strosat runt lite.
Inte hört om C fått nån klarhet i däckbyte. Hon behövde iaf inte åka nånstans idag.


Elle kom hem med sushi, har till i morgon med. Billigt däruppe 125kr för 15 bitar.
Vi fikade och hon va kvar till 21.30 men kört scootern in hit, det töar ju och är lite isfläckar. Nu fick hon in den i sitt garage.

Nu börjar jag bli trött så blir nog sängen efter lite plock.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards