Mina ord och tankar

Alla inlägg den 21 november 2021

Av Neta - 21 november 2021 23:39

Idag klev jag inte ur sängen förns strax före 12 nånting. Vaknade före 9 men hade sovit dåligt så försökte somna om efter toabesök men det gick inte. Sen låg jag och läste ist. Va så mörkt inne och när jag gick upp sen så snöade det och nu är det faktiskt vitt på marken igen.


Här hade det precis börjat. La i en tvätt och tog en fika. Läste lite i tidningar jag inte hunnit läsa i.
Värmde lite fiskbullar till lunch. Hade en halv brk som behövde ätas upp.
Hängde tvätten och fikade igen.
Kollade 2 avsnitt av Barnmorskorna på East End.
Skulle röja lite i skafferiet, hittade en brödmix från Lidl som gick ut 24/10, haft den hur länge som helst. Solrosbröd lät ju gott så körde hop det och medans det jäste första gången så delade jag medicin för näästa vecka.

Lite sesamfrö på gör nog inte ont.
Pratade med L, han hade varit på MA igår, lite folk hann jag höra iaf innan vi började prata pengar och jag fick tbx en 500-ing. Han är skyldig mig lite.

Jäste brödet som i formen, pratade med E i telefon. Gräddade det och gjorde en plocktallrik under tiden.


Blev en hård skorpa så linade in det i en linnehandduk och la plast på. Får ligga så i natt.


Fast la ner det på spisen så det inte kommer luft under det.

Nu ligger jag i sängen, har ont i axeln efter att hållit i elvispen. Ska upp o iväg i morgon. Så tänker sova hyfsat tidigt.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards