Mina ord och tankar

Alla inlägg den 14 oktober 2022

Av Neta - 14 oktober 2022 01:27

Efter en helvetesnatt då jag sov länge blev jag väckt ur ett dvalliknande tillstånd av L. Seg som 17 satt jag kvar i sängen när vi pratat klart och gjorde förra inlägget om skaldjur. Det ni måste prova där är skaldjurslasangen och sista grytan med svamp och apelsin. Så goda båda två.

Hamurgarens dag, Ja det var det ju idag så gjorde en cheesburgare till lunch. Med senap, ost och saltgurka. Så gott!
Har ju inte kunnat frosta av frysen än så bröden var lite isiga, tinade dom därför i micron så dom fick torka lite.


Nu ikväll gjorde jag fläsk med löksås fast det var torsdag och soppdag egentligen. Men va inte sugen på det.

I morgon är det ju räkmackans dag. Jag tror jag har räkor i frysen så funderar på att göra några hällkakor i morgon och göra en räkmacka i morgon kväll.

Inte gjort så mkt idag, haft svårt att hålla mig vaken med. Hoppas den här natten blir bättre, har precis tagit mitt dunder och väntar på att det ska verka.
Hostar slem med och ibland får jag lite panik när det inte lossnar, blir som kramp i halsen och jag kan inte svälja. Som att jag inte får luft heller. Svårt att förklara!


Hittade en grön väska idag, tänker till nya klänningen när jag nu ska använda den. Men nåt tillfälle ska det väl bli. Köpte väskan iaf.

Ja men nu ska jag försöka somna!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards