Mina ord och tankar

Alla inlägg den 19 oktober 2022

Av Neta - 19 oktober 2022 01:32

C kom tidigt på fm idag. Hjälpte mig byta en gardin i sovrummet och klippte mig. Hon hjälpte mig också att hänga in lite kläder, har ju pga det krånglande knät lite svårt att stå nu.

Hade lovat henne att hon skulle få en fleecepläd till Harry och vi gick igenom och rensade ut lite dukar till henne.

Jag hade städ idag så vi väntade till hon kom sen åkte vi. Först upp till graven där C tog bort en ängel som började bli lite skitig och ska rengöras. Vi la dit stenarna med text och tände ett ljus som hon köpt och som ska brinna flera dygn.

Sen åkte vi in till Eko. Började med en hamburgare (jag) och korv (hon) + att vi delade på en strips. Jag drack vatten och hon nåt annat.
Sen gick vi in och kollade, mest på julgranar och julsaker. C har ju haft en liten tvåa i Tierp men har nu ett helt hus att pynta. Jag köpte juladresser 10kr, ett mosshjärta vi ska dekorera själva till Allhelgona 25kr, och en kvist med höstlöv 20kr.
Såg en snögubbe med lykta jag vill ha på baksidan. Kostade 250kr och var så himla fin, va väl 50-60 cm hög. En snögubbe med hatt!
När vi gått klart tog vi en fika innan vi åkte till Blomsterlandet, där hittade hon granen hon ville ha. Vi kunde inte köpa den idag dock. Fina julsaker där med. Vi köpte en prydnadskål till graven.

Sen hem, så härlig känsla att komma hem till en nystädad lägenhet. Hon åkte igen och jag tog det lugnt en stund innan jag värmde lite rester och åt. Kvällen tillbringades mest i soffan lyssnandes på bok med kaffekoppen nära. Såg ?Över atlanten?

Ja så var min dag!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards