Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 oktober 2022

Av Neta - 25 oktober 2022 00:42

Den första utan Elle.
Firade ju med ligan i söndags och det kändes hela dan. Att fixa själv utan Elle, hon var nog 9-10 år om inte yngre ändå när vi började fixa familjens födelsedagar tillsammans. Alla fester vi haft både hemma, i Siggis och på lokal har hon jobbat häcken av sig på. C kom ju också så småningom men det var E o jag som började. Vi jobbade så himla bra ihop. Jag blev alltid så himla stressad men hon var lugnet själv.

Blir inget firande hemma i morgon, Annika, Christine o jag ska åka in till Granhof och käka. På dan ska jag åka och köpa honung. Är här i byn, köper man 1,5 kg får man 500 g på köpet. Närodlat om man nu kan säga så om honung. Haha! Är väl nån km härifrån.

Sov dåligt i natt och har haft himla ont, blir ju lite gående mer än vanligt när man har folk på mat. Sen all disk på det. Men kul med ju.

Åt resterna idag. Med pasta, funkade det med.

Kom på nu ikväll att jag inte har nåt matbröd, tänkte ju göra nån god liten smörgåshistoria till frukost. Men var så grått och tråkigt idag att jag aldrig gick ut. Inte en tanke på att brödet var slut heller. Tänkte att jag får väl göra scones men sen kom jag på nåt bättre. Jag gör ju så klart en langos i Airfryern. Haha!

Ingen sökfunktion i bloggen än och inget svar från supporten. Letar efter nåt får ni höra av er, har ju de flesta recept i bloggen.


Nu ska jag lyssna färdigt på Åsa i I Afton Dans.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards