Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 november 2022

Av Neta - 5 november 2022 01:17

Blir bara C och jag som åker till kyrkogården i morgon. Viktigare än så är hon tydligen inte. Ganska besviken på L som lägger 3-400 på dans varje vecka men sen inte har råd att åka hit i morgon. Dansen är viktigare än hans döda dotters grav första Alla helgona hon är död. Märkligt med tanke på hur viktig hon var för honom när hon levde. Vi som alltid har åkt runt till gravarna på Alla helgona. Då var det viktigt!
J jobbar.

Det är 90% chans eller om man säger risk för regn i morgon. Så vi åker kanske inte till stan. Finns ju andra släktingar som åker dit. Men om inte C och jag åker till Elle är det ju ingen som åker dit.
Trodde vi skulle ses allihop i morgon och sen fikat eller ätit tillsammans. Men tydligen inte.

Inte gjort så mkt mer än gjort en sallad och en äppelkaka i Airfryern idag.


Tonfisk, oliver, sallad, paprika, tomat, ägg och krutonger och lite citron o dilldressing.
Inte så märkvärdigt men gott. Har alltid tonfisk och oliver hemma i småburkar jag köper i 3-pack.

Kokade 4 ägg, bra att ha kokta i kylen. Och kokar man dom med lite halvlös gula blir det inte grönt.

Nu ikväll blev det ost o kex, men med vatten.


Gjorde slut på de sista äpplena jag fick av C. Tog 1 dl vardera av mjöl o havregryn 1/2 dl socker 75 g smör. Socker o kanel på äpplena så klart sen på 180 i Af ungefär en kvart. Funkade ju i den där sortens formar.


Men nu ska jag försöka sova!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards