Mina ord och tankar

Alla inlägg den 21 november 2022

Av Neta - 21 november 2022 17:32

Några flingor till kom det kanske i natt men nu verkar den sjunka ihop igen. Den är kvar men inte länge tror jag.

Hade ont som 17 i knät i natt så tog mitt dunder vilket i sig gör så jag blir lite som en sombie idag. Hänger halvslumrande i soffan.
Värmde nyss lite rester av soppan jag hade kvar. Köpte en dubbelpack med plättar på Maxi, 2 x 10 st för en tjuga så ska ta ena halvan ikväll sen.

Tänkte ju åka in till Ikea m.m idag, hade hoppats att L skulle komma och hjälpa mig men han törs inte köra i den här väderleken säger han. Ändå har han bytt däck och dom har inte heller haft oväder eller fått speciellt mkt snö. Halt kan det ju vara förstås. Men nu har det moijnat iaf. Blåste mkt i natt o på fm.

Annika o jag ska ju åka till Rånäs på fred så tänker att vi kanske kan in en snabbis o köpa ljus o dörrmatta då. Ska fråga iaf.

Många som är förkylda. Läser det på twitter o många som vabbar. Julpyntar gör dom hej vilt. Klädda granar redan.
C o J kommer i morgon sent som 17. Inte förrän vid 15 när det börjar bli mörkt. Men vi sätter väl ut grejerna och tänder med men ska ha på timer. C ska hjälpa mig byta gardiner och dom ska få ta in ljusstakar o adventslådor. Kanske rent av få bära ut parasollet i förrådet, tror det är torrt nu. Stått inne i 2 månader eller nåt. Haha!


Har ingen riktig adventskänsla än men det kanske kommer.

Har iaf köpt årets snögubbe.



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards