Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 januari 2021

Av Neta - 16 januari 2021 23:42

Tänkte jag skulle visa er vad jag köpte till E


Örhängen och armband, dom är faktiskt i roseguld.


En tunika i nåt tunt fint matriel med fint fall. Tycker hon passar så bra i den färgen.


Ett kit med blått rivsalt med tillhörande rivjärn. 1,5 g stråsaffran med en pincett och en liten mortel i trä. Rosenknoppar, till te, doftpåse eller som dekoration. Följde med 2 återanvändbara påsar.


Hon var till affären idag, köpte varsin chokladsemla till fikat. Upptäckte att den var fylld med Nutella. Det är ju en kräm gjord på hasselnötter så lite konstigt att det stod chokladkräm på ett ställe på förpackningen och vad det var längre ner.


Vi kollade på Slottet nu ikväll tog fram lite räkor, stekte en halloumi och tog lite oliver, champinjoner och paprika till.


Den här cidern var bra, inte så söt. Bra med en dotter på systemet.


Färsk ananas och hallon till lite efterrätt.

Varit trött idag, somnade inte förns vid 4 i morse, sov sen till halv 10. Åt frukost och kollade Talang. Tyckte det var kul med Gundes son, så lika pappa i unga dar. Snabb med yxa och såg var han också!

Nu ska jag fixa lite i köket och sen avveckla dagen. Godnatt!

Av Neta - 16 januari 2021 23:26

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards