Mina ord och tankar

Alla inlägg den 21 januari 2021

Av Neta - 21 januari 2021 01:23

Ja äntligen är världen av med Trump. Såg många som käkade hamburgare o strips idag och firade. Så långt tänkte inte vi. Jo E skulle ta lite bubbel efter sitt styrelsemöte som var över telefon. Hon och jag kollade på Bidens installation här innan hon gick in.

Har kommit rätt mkt snö, men nu i natt ska det börja regna. Hålla på till i morgon fm. Känns lite oroligt med Cs jobbresor när det blir sånt här väglag. 76an är ju inte den som röjs först. Men lär ju bli grönt igen. Blir det väl svarthalka och sån skit med.

Just nu är det precis på nollan, ska bli 3 gr i morgon så slask o modd lär det bli. Inte läge att åka och handla alltså. Fast jag skulle behöva det. Kanske bakar lite matbröd ist.

Pratade med L ikväll och han börjar fixa för flytt, hade ändrat adress, bokat el och skulle fixa hemförsäkring i morgon och till Telia för att försöka få nåt bra abbonnemang. Är tydligen fiber där.
Jag pratade med honom om hyresgästföreningen men vitsen med det förstod han inte alls.

Händer inte så mkt annars. Jo! Det ringde på dörren i morse. Det var brevbäraren som talade om att jag fått paket. Det låg i lådan. När han hörde att jag hade ont i benet kom han med det och posten som låg i lådan också. Så gulligt gjort. Ska bjuda han på kaffe när vårsolen kommer o man kan sitta där på framsidan igen.

Men nu är kl så där mkt igen. Dags att avveckla!




Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards