Mina ord och tankar

Alla inlägg den 19 januari 2021

Av Neta - 19 januari 2021 00:44

Ja det har båda tjejerna haft idag i stan. E hade bokat honom först då hon behövde hjälp på Ikea. C hade väl ringt idag eftersom hon var ledig. Båda ville ha med mig in men så här dan före pensionen kändes inte det så lockande. Har ju bestämt mig för att inte konsumera mer av huspengarna.
Så typiskt när C äntligen frågar. Nu jobbar hon resten av månaden. Längtar ju efter att få göra nån utflykt.
E åkte in med scooter och färdtjänst och mötte upp L i stan. C mötte också upp dom.

C kom hit en sväng sen och L var in hit ett par svängar också. Hjälpte mig med lite småsaker. E kom också en stund. Men största delen av kvällen var jag ensam ändå.
Känner mig alltid så ensam när jag vet att halva min familj är på andra sidan väggen.

Jag hade på nån stand up m Johan Glans, tror det var 3e gången jag såg samma. Men gick och småfixade lite under tiden. E hade köpt en bowl på Sushi of Sweden som jag åt drygt halva av. Är ju så mkt mat i dom där så har lunch i morgon med.

Har hållt på med att byta ut juldukar och flytta tbx allt som jag tog bort till förmån för julsakerna. Tar det lugnt och gör lite varje dag. Tror jag har lite att både plocka undan och plocka tbx kvar i köket nu. Sen är det klart.


Beställde ett Bi till framsidan idag. Kunde bara inte motstå det. Haha!

Men nu är det sovdags. Tagit mina värktabletter och trätt på bandaget.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards