Mina ord och tankar

Alla inlägg den 3 februari 2022

Av Neta - 3 februari 2022 02:10

Tur man jobbat administrativt i kommunen, och att jag kom på det där med mail. Kom svar idag men man börjar ju ändå fundera. Jag har alltså ringt 2 ggr och förklarat för dom som svarar i telefon, samt att jag skrev det i mailet. Ändå fick jag det här svaret
* Hej, jag sitter på möte hela dagen men jag kollar i systemet nu och ser att beställningen om ledsagning inte är bekräftat än. Är det så att du önskar om att få byta utförare?* suck!
Tålamod!

Tvättat idag, det jag tvättar mest är ljus 60 och mörk 40. Idag var det de sista, byxor, tights och några tunikor. Klär mig mest i mörka kläder så här års. Men inte idag


Idag blev jag hallonröd. Nåt jag gör när jag ska koncentrera mig är att suga in läpparna så där, tänker inte ens på det. Har rätt tunna läppar annars med, men inte så där. Men nu skulle jag ju vända på kameran och fick greja lite för det skulle funka. Som ni ser har jag mkt erfarenhetsrynkor med Haha!

Elle är fortf dålig och febern vill inte försvinna. Dom tror att hon, trots vaccin har influensan. Är iaf negativt för corona.
Mamma fyller 90 på söndag. Tror inte vi kan åka. Vi hade lite familjeråd idag och bestämde att vänta tills vi kan åka allihop. Tror det kommer många ändå från boulen, hennes väninnor och morbröderna. Sen syrran och svågern, och Runes barn och barnbarn. Där finns det också ovaccinerade personer.
Får bli ett blombud på lörd och besök när Elle är frisk och jag inte snorar och hostar längre. Även om det är mest nätter och mornar och jag är också negativ för corona.




Blev en repris på maten från igår. Tog 3 småpotatisar jag delade i småbitar och körde bönorna i samma vatten. Blev bra! Hade ju inte så mkt sallad kvar.

Tog sen lite ost & kex till TVn. Men drack bara vatten. Skulle behöva handla lite fräscha grönsaker.

Men nu är det läggdags, ska bara gå sista plockrundan först. Samla hop mugg, glas m.m

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards