Mina ord och tankar

Alla inlägg den 10 juli 2023

Av Neta - 10 juli 2023 01:23

Ställde en fråga i en poll på twitter idag. *Hur ofta träffar ni som bor relativt nära era föräldrar dom?*
Dom flesta träffar dom varje vecka, en del var 14 dag. Iaf av dom 30-tal som svarat.
Alternativen 3-4 ggr om året fanns inte. Några sa varje eller varannan månad. Dom flesta skrev att dom pratade med dom mellan besöken och att dom oftast fixar med nånting när dom är där.
Intressant info.

Skulle träffat C idag men vi kom inte överens om hur o var. Loppisrundan jag frågat om funkade inte..Hon ville jag skulle ta scootern in men fixar inte det nu. Måste också tänka på hur jag åker så inte färdtjänsträkningen blir för hög. Jag hade inte råd att tanka hennes bil så då kunde hon inte komma. Alltså kunde jag inte handla.

Kan ju handla här men det är en butik utan konkurrans och det märks på priserna. Behöver Torky till jag har städ på onsd o kaffe, ost, potatis, tomater och frukt är slut. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det.

Tvättat lite idag med. Kört en disk.





Åt halloumi och det som var kvar av mimosan. Nu ikväll 2 knäcke med ägg.

Nu ska jag iaf sova strax.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards