Mina ord och tankar

Alla inlägg den 15 juli 2023

Av Neta - 15 juli 2023 16:23

På bloggplatsen, rätt som det är står det att inlägg inte laddas så man försöker några ggr, sen finns alla ggr med så jag får logga in och radera flera st. Så vart det igår och dessutom kom inga foton med.

Så här får ni dom


Spännande och se om dom kommer med.

Händer en massa kul runt om här idag, men inget man tar sig till utan bil. Ser att ungarna är ute och fladdrar men att ta med morsan ut på nåt är inget alternativ. Det är ju bättre att jag sitter här själv. Eller gör saker själv så dom slipper.
Vi har 2 restauranger här i byn men ingen jag tar mig in på utan hjälp. Den ena har trappor och den andra för smala dörrar utan dörröppnare. Kostar 160 kr för mig att ta mig in till stan, 70kr för dom att köra samma sträckor.
Åker ju till Rättvik med A upp ena dan och ner den andra. Det tycker dom väl räcker åt mig annars kan jag sitta här medans dom gör en massa kul saker och aldrig är ensamma.

Ja jag är bitter och djävligt förbannad.

Saknsr Elle, vi kunde iaf göra saker tillsammans. Igår hittade jag nåt jag skrivit precis innan jag flyttade hit. Slog undan benen på mig totalt. Vilken tillförsikt vi hade då. Och det blev ju bra. Men vi fick ju bara knappt 2 år.

Så jag sitter här, på altan eller inne, mest inne faktiskt. Dött som fan här, är ju semestertider. Dom som är hemma är knappt ute. Känner ju inte så många heller.

Maten jag gjorde igår glömde jag framme i natt så den var bara att slänga, köpte några färdiga pizzabottnar så blir nog en sån idag.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards