Mina ord och tankar

Alla inlägg den 23 juli 2023

Av Neta - 23 juli 2023 22:41

Idag har jag hållt på med kläder och annat som ska packas. Trodde inte det skulle vara nån match att packa men när man inte kan stå så länge och dessutom har en knäpp arm är det inte så lätt. Tar längre tid än man tror.
Borde gå och duscha men får bli i morgon bitti ist.

Idag blev det latmat


Hittade en påse pasta i frysen och tog fram en schnitzel, lite grönt i form av tomat, rödlök och sallad med rosa dressing.

C och M har varit på Kolmården i helgen. Tog nåt paketerbjudande med tält med riktiga sängar, grillmiddag och frukost plus lite andra aktiviteter. I natt hörde hon regn på taket och lejon. Idag var dom på delfinshow. Sen gått i själva parken både igår och idag så klart. Åkt nån bana.

På hemvägen stannade dom till hos L i Flen. Fick en bild från hans kök när dom fikade.

Men jag ska nog ta det lugnt en stund nu, varva ner så jag kan sova. Lösa lite korsord i sängen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards