Mina ord och tankar

Alla inlägg den 5 oktober 2021

Av Neta - 5 oktober 2021 23:33

Tycker mitt liv är ganska trist nu, saknar vissa telefonsamtal Haha! Men till helgen kommer det nog nåt igen.
Kom väl lite sol på em men annars grått. Tydligen bara 20 knallar på marknaden så vi åkte inte in. Räknat lite på det där med rullstolsdansen också, blir nog dyrt om jag ska åka in ännu en resa i veckan. Avvaktar till nästa termin iaf har rätt mkt utgifter nu med inför brunch m.m

Elle åkte upp till affären och köpte kyckling, bakpotatis och bröd så vi åt tillsammans. Jag blandade en färdig dressing på olivolja och salmbärsvinäger. Gjorde sallad till maten. Länge sen sist oftast skär jag bara upp lite grönsaker eller river morötter. Va riktigt gott med en riktig sallad m dressing.
Fotade inte!


Åt ju ingen bulle igår så idag köpte E pistagebullar så vi fikade e maten.

Händer nog inte så mkt i morgon heller. Ska regna så blir nog inne. Borde ta tag i altanen innan dynorna möglar, det regnar inte på dom men luften är ju fuktig nu. Dom lär ju ligga inne ett par dar innan jag bär ut dom till förrådet så dom är riktigt torra då. Men har liksom ingen lust med nånting. Gillar inte den här årstiden. Blommorna, iaf en del ska ju in i förråd och garage också men där måste jag ha hjälp. Påfågelliljan slog ut idag därute och har en knopp till. Tror visst att det är sommar. Fast det är ju 10-12 gr på nätterna och runt 15 på dagarna. Men för rå luft för att sitta ute i.

Nu ska jag iaf skärpa till mig och plocka undan lite, släcka lampor och dra mig mot fjäderholmarna i sängen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards