Mina ord och tankar

Alla inlägg den 1 februari 2021

Av Neta - 1 februari 2021 19:39

Hittade en ram med bilder och verser från varje månad.


Lite kul Haha!

Februari är en rolig månad i den här familjen. Mamma fyller, Alla Hjärtans Dag, C fyller så även några kompisar. Det gör att månaden känns kort. Å den är ju ett par dar kortare också.
Den börjar ju ofta lite bistert som nu. Men i slutet av månaden kan det vara lite vårkänsla. Vår blir det ju inte förrän i april men både februari och mars kan bjuda på dagsmeja, vårblommor i rabatter och solen börjar värma.
Häromkring börjar isarna bli bärbara men lär väl bli en kort skridskosäsong, hoppas jag Haha.


Fick den här bilden av en kompis idag. Ekoln bakom Skaris, tror hon hittat den på nätet. Isen här bär inte ännu men vackert är det ju.

Skrattade lite åt mitt kära X idag. Han har lite gardinproblem tycker han. Jag försöker tala om vad han har men han vet ju inte var. Haha! Önskar jag kunde vara där och hjälpa till. Nu har han iaf alla mått. Och koll på fästen som finns och så.

Ikväll börjar Husdrömmar på ettan igen, kul program. Men sen vete 17 om det var nåt mer bra.

Bytt lite färger på ljus idag, kollat vad jag har för färger och så. Behöver iaf inte köpa till påsk.
Hittade några söta vårtavlor med tussilago, vitsippor och nån som liknar vitsippa av Stig Blanck. Ställde dom mot väggen på min skåpmöbel.

E har varit och testat sig idag eftersom hon varit lite förkyld. C var till sjh för nån annan koll som var bra. Skönt ändå, man oroar sig lite ändå fast dom är vuxna.

Nu ska jag göra lite kvällsfika, keso o bär. Innan TV soffan intas.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards