Mina ord och tankar

Alla inlägg den 11 februari 2021

Av Neta - 11 februari 2021 20:54

Idag har jag haft hjälp med att frosta av frysen och handling av C. Hon hämtade också ut ett spel jag köpt.


C har det på jobbet i kyrkan och tycker det är kul. Ser fram mot en spel och vinkväll när det här eländet är över.

Jag gjorde en balja tacosoppa så vi började med att äta sen tömde vi och stängde av frysen. Då passade tjejerna på att åka upp till affären. Det sista dom gjorde var att sätta in en kastrull med kokhett vatten i frysen.
När dom kom tbx var det klart! Bara torka av och bära in maten igen. Så smidigt!


C hade varit in på Lidl i Tierp och köpt så god glass formad som rosor. Va så mjuk, lite som mjukglass faktiskt, och jättefin smak av jordgubb. Lite kul också med den gröna struten. Fanns i nougat också. 22 pengar för 4 st.

Fick en sjuanlott med, hade vunnit på en, som jag ska skrapa ikväll sen. E och jag pratade lite om middagen på sönd, blir en nudelgryta med lövbiff och grönsaker.

Lagar ingen annan mat ikväll utan tar en slurk soppa till, fryser en burk med. Ibland får man vara lat. Har en semla också.
Nu ska jag hänga en mörk 40. Sen ska jag småplocka lite.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards